środa, 17 grudnia 2014

Żele Modena Nails

Z polecenia koleżanki zakupiłam trochę żeli z firmy Modena Nails. Żele bardzo ładnie się prezentują dwie warstwy żelu ładnie kryją. Troszkę słabiej jest z jasnymi kolorami potrzeba 3 warstwy żelu. Głównie szukałam żeli które nie będą mi wypływać z pojemniczków bo znudziło mi się chowanie ich w lodówce gdy jest ciepło u mnie w domu. Jak się okazało żele Modeny spełniają te warunki. Ich pojemniczki są czyste po 3 miesiącach żaden żel mi nie wypłynął z pojemniczka. Są rzadkie ale umiem sobie z nimi radzić :) Firma jak najbardziej na plus.
Żel na paznokciach utrzymuje się długo warunkiem jest oczywiście dobre przygotowanie podłoża pod nie czyli swoich paznokci :)
Dodatkowo zamówiłam wzornik Cleaner i waciki bezpyłowe które mają dużo warstw przez co zaraz się nie przerywają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz