środa, 14 maja 2014

Neonowa konturówka do oczu Avon, Aqua Shock

Konturówkę zakupiłam w ostatnim katalogu Avon za około 11 zł :) 
Hmm ... cóż mogę powiedzieć o tej kredce kolor odbiega trochę od koloru katalogowego, jest bardzo miękka, jak dla mnie aż za bardzo przez co szybko będzie się zużywać, ponadto początkowo mamy zaostrzony czubeczek a później po jego szybkim wytarciu trzeba radzić sobie samemu, ponieważ później robi się ona gruba i ciężko jest zrobić nią cieniutką kreskę.
 Kredka jest wysuwana i zawiera ok 0,28 g.
Jedyną zaletą jaką zauważyłam to jej trwałość :) Kredka potrafi utrzymać się na powiece cały dzień :) 
Zamawiając ją spodziewałam się czegoś lepszego no cóż ale z ostrzeniem kredki będzie trzeba jakoś sobie poradzić :)



Tak wygląda kolor na skórze przy świetle dziennym :)

1 komentarz:

  1. Zaintrygowały mnie te konturówki w najnowszym katalogu. W taki sposób do Ciebie trafiłam. Widzę, że jeszcze mało osób przedstawia je na swych blogach więc chyba jeszcze troszkę poczekam. Widzę, że "neonowe" bardziej z nazwy(?) Kusi mnie gł. fiolet ale chyba poczekam na super okazje poniżej 10zł.

    OdpowiedzUsuń